Välkommen / Welcome

Här samlar jag en blandning av ditt & datt.
Se dej omkring och lämna gärna en kommentar. Sånt gillar jag.

A mix of this and that. I write mostly in Swedish but pleace use the Google translator.


måndag 23 april 2012

Stafflikort i metall

Är ju barnsligt förtjust i att jobba med aluminiumtape så här har jag gjort ett gratulationskort till en 50-åring. 
Det blir mitt bidrag i utmaningen hos Mias mix

Ramen är Rox stamps läckra ram die och inuti den skrev jag grattis med en enkel Dymo.
Fjärilen som ligger ovanpå har jag stansat ut från en tillplattad mazarinform med Tonic studios fina fjärilsstans.


16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Kul att du gillar den :) Blev ju lite av ett maskulint kort detta. Alutejp är skoj!

      Radera
  2. Åhhh...! vilket härligt kort!
    Gilla tejpen jättemycket!
    Lycka till i utmaningen!
    kramizz

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Kul att du gillar den.
      Tack för besök och trevliga ord :)

      Radera
  4. Kanonsnyggt kort:)
    Tack för ditt besök och kul att du gillade tipset:)
    Ha det gott!!

    Kram Tesa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack du :)
      Ha det bäst du med till nästa gång!

      Radera
  5. ÅÅH WOOW superläckert, gillar massor, lycka till i utmaningen :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  6. Tufft, snyggt, välarbetat och helt enkelt... superläckert!!!!

    SvaraRadera
  7. Sååå läckert! Känner att jag blir sugen på att testa sådan här tejp också... :-)

    SvaraRadera