Välkommen / Welcome

Här samlar jag en blandning av ditt & datt.
Se dej omkring och lämna gärna en kommentar. Sånt gillar jag.

A mix of this and that. I write mostly in Swedish but pleace use the Google translator.


måndag 25 juli 2011

Tragedin i Norge...

Morgonen den 11:e september 2003 satt jag vid datorn och lekte lite med en bild på rosor som jag just fotograferat. Hade aldrig tidigare laborerat med färger i en bild på det viset som jag gjorde just denhär morgonen. Bildresultatet syns här på bilden. Samma dag mördades Anna Lindh... Bilden blev oerhört stark för mej och nu i och med denna tragiska händelse i Norge kom bilden upp till ytan igen....

Känner stor sorg men vi måste gå vidare... Rosens röda färg symboliserar kärleken och med den omfamnar vi framtiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar