Välkommen / Welcome

Här samlar jag en blandning av ditt & datt.
Se dej omkring och lämna gärna en kommentar. Sånt gillar jag.

A mix of this and that. I write mostly in Swedish but pleace use the Google translator.


fredag 15 juli 2011

Kvitto förvaring

Nytt kylskåp och då upptäcker man hur mycket man satt på dörren med diverse magneter...
Inte värst dekorativt så nu har jag gjort en förvaring både för diverse kvitton men också en liten extra förvaring för visitkort. Ofta samlar man på sej sådana här och där men sen vet man aldrig vart man lagt dom :)

K för kvitton och V för visitkort och så lite lullull :) Pappret som jag använt både fram och baksida på kommer från Tim Holtz.





Med den lilla klämman som är fäst i en kedja kan man sätta ihop lite mindre kvitton så att dom inte försvinner helt ner i djupet. Vad gäller visitkorten så döljer de ju lite av dekorationen men det är smällar man får ta :) Inte alltid den är fylld heller.


6 kommentarer:

  1. Jättefin!
    Kan du inte göra en tutorial eller en liten beskrivning hur du har gjort?
    Vad kul det var att kika in i din blogg!
    //Ulwa

    SvaraRadera
  2. Så super snygg! Sån skulle jag också behöva :o) Min kylskåps dörr syns knappt p g a allt som hänger där :o)

    Trevlig helg! Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. superfin, härliga färger snygga detaljer

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig idé! Och gud vad snyggt det blev! Verkligen super!

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Men sååå himla smart!!o fantastisk snygg dessutom!! Massa fint här inne... Hit måste jag kika in snart igen!! ;)

    Kram Katja

    SvaraRadera