Välkommen / Welcome

Här samlar jag en blandning av ditt & datt.
Se dej omkring och lämna gärna en kommentar. Sånt gillar jag.

A mix of this and that. I write mostly in Swedish but pleace use the Google translator.


torsdag 7 april 2011

Utmaning Påsk på Mias mix

Mitt bidrag :
Påsk ask utmaning på Mias mix

Det blev ännu en ask efter Pysseltagens fina tutorial.
Grunden har jag gjort på cardstock.
Sidorna har jag klätt med Primas underbara papper " Garden Party "

Framsidan stansade jag hål i med Spellbinders star.
( Pappret var lite för stort för CB så jag tog fram brödkaveln och tryckte till )
Lite blommor och en fjäril som jag köpte på thailandsresan.
Sans Design freebie skrev jag ut å gjorde ett sigill av.



Baksidan:
Består av ett eget foto av en vitsippa som jag skrev ut på akvarellpapper.
En av Manolias dies " Dragonfly " fick vara med med lite glitter på vingarna.
pååskkycklingarna är en freebie från nätet. Även den på akvarellpapper.

Sida 1:
En av hAnglar nya minis. Bakgrunden tillhör också det nya setet Påsk från hAnglar.

Sida 2:
En wellpapp tag målad med crackle paint och lite guldakrylfärg.
Ordet "Vår" tyckte jag passade :)

Asken fyllde jag med lite godis sen. Letade påsk godis men det fanns inte på affären ännu...



4 kommentarer:

  1. Åhhh...! Så fin din ask blev!!
    Lycka till i utmaningen!!
    Kramizz

    SvaraRadera
  2. Såååå fiiiiin den är!! Kul med den utstansade stjärnan, den idén får jag nog lov att prova!

    Tack för att du tittade in hos Pysseltagen och hintade så jag kunde komma och titta på dina fina alster :)

    Hoppas du får en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Ahh, så fin den blev. Härliga färger du har använt. Tack för dina goa ord hos mig:)
    Ha det bra!
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  4. Hi, I came here from the PCP Hänglar group.
    Your box is so lovely. I really like the colors and the decoration. :-)
    XX Kathi

    SvaraRadera